Sunday, April 17, 2016

მე-4 დღე

ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით

გავეცანი 5სტრატეგიას

ამ სტრატეგიებში გავეცანი შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს. ეს მეთოდები და ინსტრუქციები დამეხმარა შევუფასო მოსწავლეებს
1. წინარე ცოდნა და საჭიროებები

2.პროგრესის მონიტორინგი

3.თვითრეგულირება და თანამშრომლობა

4.მეტაშემეცნების წახალისება და გაგების შემოწმება

5.გაგების დემონსტრირება


გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია

1 comment:

  1. ყურადღებით გავეცანი პროექტს, მის შინაარს, აქტივობებს. პროექტის მიზნები და ამოცანები ნანდვილად გამომდინარეობს პროექტის შინაარსიდან.იკვეთება კავშირი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებსა და ზედა დონისათვის დამახასიათებელი უნარ-ჩვევებს შორის. სასურველია ეს უნარები გააერთიანებული იყოს სასწავლო თემატიკასთან.
    ზოგადი შეკითხვა ნამდვილად არის აზროვნების წამახალისებელი შეკითხვა, რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს.
    თემატური შეკითხვეები ღია ფორმატისაა, მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს, მოსწავლისაგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას, რათა თემის შემეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ.
    შინაარსობრივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას. მათ ვიწრო და განსაზღვრული პასუხები აქვთ.

    ReplyDelete